Çerez Bilgilendirmesi
İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerezler (cookie) kullanmaktayız. Bu web sitesini kullanarak çerezleri kullanmamıza izin vermiş olursunuz.
T.C.
ÇORUM
BELEDİYESİ
Temizlik
İşleri Müdürlüğü
Görev
ve Çalışma Esasları Yönetmeliği
BİRİNCİ
BÖLÜM
Amaç,
Kapsam, Hukuki Dayanak, Tanımlar
Amaç
MADDE 1-(1) Bu yönetmeliğin amacı
Çorum Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün kuruluş, görev, yetki ve
sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam
MADDE 2-(1) Bu yönetmelik Çorum
Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün kuruluş amacı faaliyet alanları ile
yönetici ve diğer personelin görev ve sorumluluk alanlarını kapsamaktadır.
Hukuki Dayanak
MADDE 3 – (1) Bu Yönetmelik 5393
Sayılı Belediye Kanunu ve ilgili mevzuat hükümlerine dayanmaktadır.
Tanımlar
MADDE 4- (1) Bu yönetmeliğin
uygulanmasında;
Başkan: Çorum Belediye Başkanını,
Belediye: Çorum Belediyesi
Başkanlığını,
Müdür: Temizlik İşleri Müdürünü,
Müdürlük: Temizlik İşleri Müdürlüğünü,
Personel: Temizlik İşleri Müdürlüğünün
tüm personelini ifade eder.
İKİNCİ
BÖLÜM
Kuruluş
ve Organizasyon Yapısı
Kuruluş
MADDE 5- (1) Temizlik İşleri
Müdürlüğü, 22.02.2007 tarihli 26442 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Belediye
ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve
Standartlarına Dair Yönetmelik hükümleri gereğince” kurulmuştur.
Organizasyon Yapısı
MADDE 6 - (1) Temizlik İşleri
Müdürlüğü; üst yönetici olarak Belediye Başkanına veya Belediye Başkanının
yetki verdiği Başkan Yardımcısına bağlı olarak çalışır. Temizlik İşleri
Müdürlüğü;
Temizlik İşleri Birimi,
Çevre Koruma ve Kontrol Birimi,
İdari ve Mali İşler Birimi’nden
oluşur.
Organizasyondaki yapılanma; müdürün
teklifi, Belediye Başkanının onayıyla oluşur ve yürürlüğe girer. Belediye
Başkanı organizasyon yapısını re’sen değiştirmeye yetkilidir.
(2) Temizlik İşleri Müdürlüğünün
personel yapısı; Norm Kadro Cetvelindeki unvan ve sayıyı aşmamak üzere Müdür,
memur, sözleşmeli personel, işçi ve diğer personellerden oluşmaktadır.
ÜÇÜNCÜ
BÖLÜM
Görev,
Yetki ve Sorumluluk
Temizlik İşleri Müdürlüğünün Görevleri
MADDE 7 - (1) Çorum Belediye
Başkanlığı’nın amaçları, prensip ve politikaları ile bağlı bulunulan mevzuat ve
Belediye Başkanı'nın belirleyeceği esaslar çerçevesinde, Stratejik Plan,
Performans Programı ve Başkanlık talimatları doğrultusunda, Çorum Belediyesi
sınırları içerisinde sağlıklı bir yaşam, temiz bir kent ve çevre
oluşturulabilmesi için Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün görevleri şunlardır;
a) Çorum Belediyesi sınırları
içerisindeki evsel katı atık toplama işlemlerinin aksatılmaksızın
yürütülmesini, tüm mahallelerdeki meydan, cadde ve sokakların semt pazarlarının
süpürülmesi, yıkanması, temizlenmesi, yer altı çöp toplama sistemlerinin
planlanması ve yapılmasını sağlamak,
b) Belediye hizmet alanı içerisinde
halk sağlığını tehdit eden, çevrede kötü görüntü kirliliğine neden olan
yerlerde temizleme çalışması yapmak,
c) Ev, iş yeri ve diğer küçük tadilat
işlerinden çıkan atıkların Tarife Komisyonunca belirlenen ücret karşılığı
toplanıp taşınmasını sağlamak,
d) Katı Atık bertaraf tesisleri
kurmak/kurdurmak ve işletmek/işlettirmek,
e) Belediye hizmet alanı içerisinde
bulunan baraj, göl ve gölet etrafındaki çöplerin toplanmasını sağlamak,
f) Doğanın korunmasına yönelik
çalışmalar yapmak,
g) Çevre sağlığı ile ilgili çalışmalar
yapmak,
ğ) Vatandaşlardan yazılı, sözlü veya
elektronik ortam vasıtası ile gelen istek ve şikâyetleri yerinde inceleyerek
şikâyetlerin çözüme kavuşturulmasını sağlamak ve halkla ilişkiler
faaliyetlerini yürütmek,
h)
Karla mücadele, sel ve su baskını ile doğal afet durumlarında; ilgili
birim, müdürlük ve kurumlarla koordineli olarak kar küreme, tuzlama vb.
çalışmaları yapmak, destek sağlamak,
ı) Belediye sınırları içerisinde
sivrisinek, karasinek, fareler vb. ilaçlama çalışmalarını programlı bir şekilde
yürütmek,
i) Çöp konteynerlerinin bedel
karşılığında konut, özel kurum ve işletmelere verilmesini sağlamak,
j) Kamu kuruluşlarının ve ortak
kullanım alanlarının çöp konteyneri, çöp sepeti vb. taleplerinin karşılanmasını
sağlamak,
k) Kamu kurum ve kuruluşlarının
bahçelerinin temizlik çalışmalarına destek vermek,
l) Çöp
konteynerleri ve atık toplama ekipmanlarının tamir-bakımının yapılmasını
sağlamak,
m) Halkın çevre
bilincinin geliştirilmesi ile ilgili çalışmalar yapmak, plan ve projelere destek vermek, yapılan
çalışmalara katılım sağlamak,
n) Görev alanına
giren diğer mevzuatlarla verilen kontrol, denetim ve takip görevlerini yapmak,
o) Müdürlüğümüzün
çalışmaları için gerekli araç, gereç, makine vb. ihtiyacını tespit etmek ve teminini
yapmak. Müdürlüğün faaliyetlerinde kullanılmak üzere tahsis edilmiş her türlü
araç, ekipman malzemenin etkin ve verimli bir şekilde kullanılmasına yönelik
planlama, sevk ve idarenin
yapılması, bunların amaç dışı veya yanlış
kullanılmasını engellemeye yönelik tedbirleri almak,
ö) Müdürlüğün gider bütçe
taslağını, stratejik ve çalışma planlarını, faaliyet raporlarını ve diğer
kurumsal dokümanlarını hazırlamak ve aylık, yıllık raporlar oluşturmak
p) İş Programını Belediyenin Stratejik plan, Performans Programı ve diğer
kurumsal dokümanlarına uygun olarak hazırlamak,
r) Müdürlüğün görevlerini etkin ve verimli bir şekilde yerine getirilmesi için müdürlüğün faaliyetlerine
yönelik; iş akışı, görev tanımı, prosedür ve talimatları hazırlamak,
s) Personelin gerekli eğitim
ihtiyacını belirlemek, gerekli eğitimlerin
alınması sağlamak ve eğitim, fuar, sempozyum vb. organizasyonlara ilgili
personelin katılımını sağlamak,
ş) İş sağlığı ve
güvenliğinin sağlanması amacı ile gerekli hükümleri yerine getirmek ve çalışma
ortamını geliştirmek,
t) Müdürlük tarafından yürütülen
ve sorumluluğundaki faaliyetleri ile ilgili bilgi toplamak, analiz
etmek/ettirmek ve rapor hazırlamak/hazırlatmak.
u) Müdürlük faaliyetlerine ilişkin ilgili
mevzuatlar kapsamında belirlenen esaslar doğrultusunda belediyelere düşen
görevleri ve Başkanlık talimatlarını yerine getirmek,
Temizlik İşleri Müdürünün Görev,
Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 8 – (1) Temizlik İşleri
Müdürünün görevleri;
a) Müdürlüğün görev alanına giren tüm
iş ve işlemlerin; ilgili mevzuatına ve yönetmelikte belirlenen ilkelere uygun
olarak yürütülmesini sağlamak.
b) Müdürlük personelinin etkili
verimli kullanılması için;
1) Müdürlük personeli arasında görev
bölümü yapmak.
2) Çalışma koşullarını iyileştirmek.
3) Personelin izin planını yapmak.
4) Personelin hastalık, rapor, doğum,
ölüm gibi durumlarda çalışma planını yapmak.
5) Alt birimlerdeki faaliyetlerin
aksamaması için gerekli önlemleri almak, çalışmaları izlemek ve denetlemek.
6) Personelin yaptığı işler için iş
tariflerini ve performans kriterlerini hazırlayıp teklif etmek,
c) Müdürlüğün faaliyet raporu ile
performans değerlendirmesine esas olacak rapor ve istatistiklerin
oluşturulmasını sağlamak.
d) Performans Hedefleri, İş kapasitesi
ve Faaliyet alanlarını dikkate alarak günlük, haftalık, aylık ve yıllık çalışma
planları hazırlamak ve bu planların uygulanmasını sağlamak.
e) Başkanlık Makamının, Müdürlüğün
sorumlu olduğu süreçler ile ilgili hedeflerini personele bildirmek ve
takiplerini yapmak. Gerektiğinde bu süreçler ile ilgili analiz raporları
hazırlamak veya hazırlatmak.
f) 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve
Kontrol Kanunu çerçevesinde;
1) Müdürlüğün stratejik planlarını,
performans programlarını, bütçe taslağını ve faaliyet raporlarını hazırlatmak.
2) Bütçe ödeneklerinin amacına uygun
olarak usulünce kullanılmasını sağlamak.
3) Yıl içerisinde giderlerin
izlemesini yaparak, bütçe hedeflerinin gerçekleşmesini sağlamaya çalışmak.
4) Harcama yetkilisi görevlerini
yürütmek.
5) Müdürlük uygulamalarıyla ilgili tarife
komisyonu ve gelir tarifesine girecek hizmet ve uygulamaları belirlemek, ilgili
ücretlerin belirlenmesi konusunda gerekli uygulamaları yapmak ve yasal süreci
takip etmek.
6) Taşınır mal edinilmesi ile ilgili
personellerinin atanmasını yaparak kayıt ve kontrol işlemlerinin usulüne uygun
olarak yapılmasını sağlamak.
g) İhale yetkilisi olarak; birimde
yapılacak ihaleler için gerçekleştirme görevlileri ile komisyon üyelerini
belirlemek. Diğer birimlerden gelen 4734 sayılı kanun kapsamında tanımlanan
ihale komisyon üyeliği taleplerini karşılamak, İhale sürecini mevzuatına uygun
olarak takip edip sonuçlandırmak.
ğ) Birimi ilgilendiren hukuki konuları
takip etmek ve gerekli iş ve işlemleri yapmak.
h) Mevcut faaliyet planına göre
Müdürlük faaliyetlerini ve harcamaları kontrol etmek.
ı) Faaliyetlerin devamlılığını
sağlamak için, yapılan işlemlerle ilgili kaydın tutulmasını, belgelerin
düzenlenmesini ve takibini, önemli olan evrakın muhafaza edilmesini, gerekli
dokümantasyonun sağlanması ve evrak yönetimini sağlamak.
(2) Temizlik İşleri Müdürü, müdürlüğün
görev ve sorumluluklarının ifasında;
a) Belediyenin karar organlarına, kamu
kurum ve kuruluşlarına, meslek kuruluşlarına ve gerektiğinde gerçek ve tüzel
kişilere karşı Başkanlık Makamının izni ve onayıyla, şahsen yada evrak
üzerindeki imzasıyla temsil etmeye,
b) Alt birimlerindeki personellere
yetki devretmeye ve gerektiğinde devrettiği yetkiyi geri almaya,
c) İş ve işlemleri kontrol etmeye ve
denetlemeye, iş ve işlemlerle ilgili bilgi ve belgeyi istemeye,
d) Görevlerini yerine getirmeyen ve
talimatlara uymayan personel hakkında disiplin sürecini başlatmaya,
e) İşlemlerde usulsüzlük ve yolsuzluğu
önlemek için yasal tedbirleri almaya, yetkilidir.
(3) Temizlik İşleri Müdürü,
müdürlüğünün görev alanlarına giren konularda iş ve işlemlerin hukuka ve
belediye mevzuatına uygun olarak yürütülmesi ve denetlenmesinde;
a) Belediye Başkanına ve bağlı
bulunduğu Başkan Yardımcısına,
b) Başkanın bilgisi dâhilinde ilgili
ihtisas komisyonlarına,
c) Kolektif çalışma gerektiren
konularda; çalışmanın sorumlusu durumundaki birim müdürlüklerine veya birim
sorumlularına ya da kurullara, karşı sorumludur.
Temizlik İşleri Müdürü, Müdürlüğünün
görev alanlarına giren konulardaki iş ve işlemlerin hukuka ve belediye
mevzuatına uygunluğunun denetlenmesi süreçlerinde, gerekli bilgi ve belgeleri
zamanında ve eksiksiz olarak ulaştırmakla sorumludur.
Temizlik İşleri Biriminin
Görevleri
MADDE 9-(1) Temizlik İşleri Birimi
aşağıda belirtilen görevleri yerine getirir;
a) Belediye sınırları içerisindeki
çöplerin toplanması, çöp toplama alanlarına nakledilmesi, cadde ve sokakların
süpürülmesi, yıkanması işlerine ilişkin çalışma plan ve programını hazırlamak,
b) Belediye hizmet alanlarında ve
belirlenen diğer alanlarda yapılmakta olan çöp toplama ve sokak/caddelerin
süpürülüp yıkanması çalışmalarının istenen verimlilikte ve belirlenen
programdaki gün ve saatlerde yapılmasını kontrol ve takip ederek
sonuçlandırılmasını, yer altı çöp toplama sistemlerinin planlanması ve
yapılmasını sağlamak,
c) Belediye sınırlarımız içerisinde
bulunan cadde ve sokakların, üreme alanlarının ve çöp konteynerlerinin
sivrisinek ve karasineğe karşı mücadele çalışmaları yürütmek,
ç) Çöp toplama ve genel temizlik
hizmetlerinde görev yapan tüm araç-gereç ve ekipmanın bakım-onarımını
yapmak/yaptırmak,
d) Çöp konteynerlerinin, çöp
sepetlerinin vb. atık toplama ekipmanlarının yerlerini belirlemek ve
planlamasını yapmak,
e) Çöp konteynerlerinin ve atık
toplama ekipmanlarının tamir ve bakımını yapmak/yaptırmak,
f) Kurban bayramında Kurban kesim
yerlerinin temizliğinin yapılmasını sağlamak,
g) Müdürlük çalışmalarına ilişkin
günlük, aylık, yıllık faaliyet raporlarının ve diğer verilerin hazırlanmasını
ve raporlanmasını yapmak,
ğ) Atıkların zamanında ve kent
yaşamına olumsuzluk vermeyecek şekilde toplanması için yöntemler araştırmak ve
uygulamak,
h) Günlük olarak göreve çıkan çöp
araçlarının garaja döndüklerinde çöp haznelerinin yıkanması ve ilaçlanmasını
sağlamak,
ı) Karla mücadele, sel ve su baskını
ile doğal afet gibi çalışmalarda ihtiyaç halinde diğer birimlere destek
sağlamak,
i) Belediye hizmet alanı içerisinde
halk sağlığını tehdit eden, çevrede kötü görüntü kirliliğine neden olan
yerlerde temizleme çalışması yapmak,
j) Ev, iş yeri ve diğer küçük tadilat
işlerinden çıkan atıkların Tarife Komisyonunca belirlenen ücret karşılığı
toplanıp taşınmasını sağlamak,
k) Katı Atık bertaraf tesisleri
kurmak/kurdurmak ve işletmek/işlettirmek,
l) Belediye hizmet alanı içerisinde
bulunan baraj, göl ve gölet etrafındaki çöplerin toplanmasını sağlamak,
m) Doğanın korunmasına yönelik
çalışmalar yapmak,
n) Çevre sağlığı ile ilgili çalışmalar
yapmak,
o) Vatandaşlardan yazılı, sözlü veya
elektronik ortam vasıtası ile gelen istek ve şikâyetleri yerinde inceleyerek
şikâyetlerin çözüme kavuşturulmasını sağlamak ve halkla ilişkiler
faaliyetlerini yürütmek,
ö) Çöp konteynerlerinin bedel
karşılığında konut, özel kurum ve işletmelere verilmesini sağlamak,
p) Kamu kuruluşlarının ve ortak
kullanım alanlarının çöp konteyneri, çöp sepeti vb. taleplerinin karşılanmasını
sağlamak,
r) Kamu kurum ve kuruluşlarının
bahçelerinin temizlik çalışmalarına destek vermek,
m) Halkın çevre
bilincinin geliştirilmesi ile ilgili çalışmalar yapmak, plan ve projelere destek vermek, yapılan
çalışmalara katılım sağlamak,
s) Görev alanına
giren diğer mevzuatlarla verilen kontrol, denetim ve takip görevlerini yapmak,
ş) Müdürlüğümüzün
çalışmaları için gerekli araç, gereç, makine vb. ihtiyacını tespit etmek ve teminini
yapmak. Müdürlüğün faaliyetlerinde kullanılmak üzere tahsis edilmiş her türlü
araç, ekipman, malzemenin etkin ve verimli bir şekilde kullanılmasına yönelik
planlama, sevk ve idarenin
yapılması, bunların amaç dışı veya yanlış
kullanılmasını engellemeye yönelik tedbirleri almak,
t) İş Programını Belediyenin Stratejik plan, Performans Programı ve diğer
kurumsal dokümanlarına uygun olarak yürütmek,
u) Müdürlüğün görevlerini etkin ve verimli bir şekilde yerine getirilmesi için müdürlüğün faaliyetlerine
yönelik; iş akışı, görev tanımı, prosedür ve talimatları hazırlamak,
ü) İş sağlığı ve
güvenliğinin sağlanması amacı ile gerekli hükümleri yerine getirmek ve çalışma
ortamını geliştirmek,
v) Müdürlük tarafından yürütülen
ve sorumluluğundaki faaliyetleri ile ilgili bilgi toplamak, analiz
etmek/ettirmek ve rapor hazırlamak/hazırlatmak.
y) Müdürlük faaliyetlerine ilişkin ilgili
mevzuatlar kapsamında belirlenen esaslar doğrultusunda birime düşen görevleri
ve talimatları yerine getirmek,
Çevre Koruma ve Kontrol Biriminin
Görevleri
MADDE 10- (1) Çevre Koruma ve Kontrol
Birimi Belediye sınırları içerisinde çevrenin korunması ve kontrolü ile ilgili
konularda aşağıda belirtilen görevleri yerine getirir;
a) Çevre ve birimi ilgilendiren
mevzuatlar kapsamında belirlenen esaslar doğrultusunda belediyelere düşen
görevleri ve talimatları yerine getirmek,
b) Doğanın korunmasına yönelik
çalışmalar yapmak,
c) Çevre sağlığı ile ilgili çalışmalar
yapmak,
ç) Belediye sınırları içerisinde
sivrisinek, karasinek, fareler vb. ilaçlama çalışmalarını programlı bir şekilde
yürütmek,
d) Vatandaşlardan yazılı, sözlü veya
elektronik ortam vasıtası ile gelen istek ve şikâyetleri yerinde inceleyerek
şikâyetlerin çözüme kavuşturulmasını sağlamak ve halkla ilişkiler
faaliyetlerini yürütmek,
e) Halkın çevre
bilincinin geliştirilmesi ile ilgili çalışmalar yapmak, plan ve projelere destek vermek, yapılan
çalışmalara katılım sağlamak,
f) Görev alanına
giren diğer mevzuatlarla verilen kontrol, denetim ve takip görevlerini yapmak,
g) Müdürlüğümüzün
çalışmaları için gerekli araç, gereç, makine vb. ihtiyacını tespit etmek ve teminini
yapmak. Müdürlüğün faaliyetlerinde kullanılmak üzere tahsis edilmiş her türlü
araç, ekipman, malzemenin
etkin ve verimli bir şekilde
kullanılmasına yönelik planlama, sevk ve idarenin yapılması, bunların amaç dışı veya yanlış kullanılmasını engellemeye yönelik
tedbirleri almak,
ğ) Müdürlüğün görevlerini etkin ve verimli bir şekilde yerine getirilmesi için müdürlüğün faaliyetlerine
yönelik; iş akışı, görev tanımı, prosedür ve talimatları hazırlamak,
h) İş sağlığı ve
güvenliğinin sağlanması amacı ile gerekli hükümleri yerine getirmek ve çalışma
ortamını geliştirmek,
ı) Müdürlük faaliyetlerine ilişkin ilgili
mevzuatlar kapsamında belirlenen esaslar doğrultusunda birime düşen görevleri
ve talimatları yerine getirmek,
İdari ve Mali İşler Biriminin Görevleri
MADDE 11-(1) İdari İşler Birimi
aşağıda belirtilen görevleri yerine getirir;
a) Çeşitli kurum, kuruluş ve kurum içi
müdürlükler ile tüzel ve özel kişilerden gelen ve/veya söz konusu yerlere cevap
niteliğinde gidecek olan resmi yazı, dilekçe, dosya, başvuru formu vb. gibi
evrakların sistem içerisinde kaydını, havalesini, dosyalamasını ve evrak
yönetimini yapmak.
b) Temizlik işlerinin yaptırılmasına
ilişkin ihale ve diğer satın alma dosyalarının hazırlanması, ihale iş ve
işlemlerinin takip edilmesi, işin yapılan sözleşme ve şartnamelere uygun
yapıldığının kontrol ve takip edilmesi, işin sözleşme hükümlerine göre
sonuçlandırılmasını sağlamak,
c) Hak edişleri, plan ve programa
bağlı olarak doğru ve zamanında, yasalara uygun olarak hazırlamak.
ç) Müdürlük personelinin izin ve özlük
işleri ile ilgili iş ve işlemlerin yazışmalarını ve arşivlemesini yapmak.
d) Yazılı, sözlü veya elektronik ortam
vasıtası ile gelen istek ve şikâyetleri yerinde inceleyerek konusuna göre
müdüre veya ilgili birime havale etmek, süresinde cevap verilmesini
şikâyetlerin çözüme kavuşturulmasını sağlamak ve halkla ilişkiler
faaliyetlerini yürütmek,
e) Müdürlük faaliyetlerine ilişkin
finansal süreçleri takip etmek ve yürütmek.
f) Çevre ile ilgili mevzuatlarda
belediyelere düşen görevler arasında yer alan sözleşmeleri düzenlemek ve
tahakkuklarını yapmak,
g) Edinilen taşınırların cins ve
niteliklerine göre sayımını yaparak teslim almak, tüketime verilinceye kadar
ambarda muhafaza etmek,
h) Taşınırların giriş ve çıkışlarına
ilişkin kayıtları tutmak, bu kayıtlar ile ilgili belge ve cetvelleri
düzenlemek, taşınır yönetim hesabı cetvellerini Mali Hizmetler Müdürlüğüne
göndermek,
ı) Kullanımda bulunan dayanıklı
taşınırları kullanıcılarına zimmetlemek, sayımını yapmak ve yaptırmak,
i) Müdürlük ihtiyacı olarak temin
edilen tüm demirbaşların kayıt altına alınmasını sağlamak, kulanım süresi dolan
demirbaşların kayıtlardan düşülmesi için gerekli iş ve işlemlerin mevzuata
uygun olarak yürütülmesini sağlamak,
j) Müdürlüğün gider bütçe
taslağını, stratejik ve çalışma planlarını, faaliyet raporlarını ve diğer
kurumsal dokümanlarını hazırlamak ve aylık, yıllık raporlar oluşturmak,
k) Müdürlüğün görevlerini etkin ve verimli bir şekilde yerine getirilmesi için müdürlüğün faaliyetlerine
yönelik; iş akışı, görev tanımı, prosedür ve talimatları hazırlamak,
l) Personelin gerekli eğitim
ihtiyacını belirlemek, gerekli eğitimlerin
alınması sağlamak ve eğitim, fuar, sempozyum vb. organizasyonlara ilgili
personelin katılımını sağlamak,
m) İş sağlığı ve
güvenliğinin sağlanması amacı ile gerekli hükümleri yerine getirmek ve çalışma
ortamını geliştirmek,
n) Müdürlük faaliyetlerine ilişkin ilgili
mevzuatlar kapsamında belirlenen esaslar doğrultusunda birime düşen görevleri
ve talimatları yerine getirmek,
DÖRDÜNCÜ
BÖLÜM
Yönetmelikte yer almayan hususlar,
Yürürlükten kaldırılan yönetmelik, Yürürlük, Yürütme
Yönetmelikte
yer almayan hususlar
MADDE 12- (1) Bu yönetmelikte yer
almayan hususlarda yürürlükteki ilgili genel hükümler çerçevesinde hareket
edilir.
Yürürlükten kaldırılan yönetmelik
MADDE 13-(1) Çorum Belediye Meclisinin 07.09.2015
tarih ve 119 sayılı Temizlik İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Esasları
Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır.
Yürürlük
MADDE 14- (1) Bu Yönetmelik hükümleri;
Çorum Belediye Meclisi kararının kesinleşmesi ile yürürlüğe girer.
Yürütme
MADDE 15– (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Çorum
Belediye Başkanı yürütür.
Şeklindeki
yönetmelik, Meclisce OY BİRLİĞİYLE kabul edilmiştir
İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerezler (cookie) kullanmaktayız. Bu web sitesini kullanarak çerezleri kullanmamıza izin vermiş olursunuz.