Çözüm Merkezi

0 364 333 0 333

Çorum Hava Durumu

Çorum

24°C açık

Çözüm Merkezi

0 364 333 0 333

Çorum Hava Durumu

Çorum

24°C açık

Haberler

Öğrenciler, geleneksel çocuk oyunlarını öğreniyor

Öğrenciler, geleneksel çocuk oyunlarını öğreniyor

25 Nisan 2014 Cuma

Belediyemiz “Okullar Hayat Olsun” projesi kapsamında okullara % 100 destek vermeye devam ediyor.

Belediyemiz proje kapsamında okul bahçelerini asfaltladı. Daha sonra okul bahçelerine trafik eğitim parkuru ve unutulmaya yüz tutmuş oyunlardan yağ satarım bal satarım, yakar top, mendil kapmaca, sek sek, voleybol, basketbol, üç taş, pusula, dama, yılan, hentbol, futbol gibi oyunların oynanması için çizgiler çiziyor. Şu ana kadar 18 ilkokulun bahçesine geleneksel oyunların oynanacağı alana çizgileri çizildi.

Çorum Belediyesi olarak eğitim ve öğretime her türlü desteği verdiklerini ve eğitim kurumlarına yardımların devam edeceğinin altını çizen Belediye Başkanı Muzaffer Külcü, “Çocuklar bizim geleceğimizdir. Belediye olarak onların geleceği için çalışıyoruz. Onların en iyi şekilde yetişmesi, ülkemizin geleceğini emin ellere bırakılması için bundan sonra da Çorum Belediyesi olarak çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

Okul bahçelerine çizdikleri geleneksel oyunların oynanacağı çizgilerle geleneksel çocuk oyunlarının tekrar canlandırıldığını ifade eden Belediye Başkan Muzaffer Külcü, çocukların biraz da olsa internet ve bilgisayar ortamından uzaklaşarak kolektif yaşam bilincine kavuştuklarını belirtti. Yapılan çalışmanın hem öğrenciler tarafından hem de öğrenci velileri tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandığını dile getiren Külcü, üç okulda geleneksel oyunlarla ilgili gösterilerin gerçekleştiğini kaydetti.

2024 © Çorum Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü

Hızlı Menü

Duyurular
Etkinlikler
Haberler
Vefat Edenler
Hızlı Menü

Çerez Bilgilendirmesi

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için çerezler (cookie) kullanmaktayız. Bu web sitesini kullanarak çerezleri kullanmamıza izin vermiş olursunuz.