Çorum Belediyesi | İyi Hizmet, İyi Gelecek

Belediyeden eğitim semineri

Çorum Belediyesi, personeline yönelik eğitim seminerleri düzenlemeye devam ediyor.

Belediye yönetimi olarak personele yönelik yaptıkları eğitim çalışmalarını çok önemsediklerini söyleyen Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Yabacıoğlu, eğitim seminerlerine diğer kamu kurumlarından da katılımların olduğunu vurguladı. Yıl içerisinde düzenledikleri eğitim seminerlerine ilimizden, ilçelerimizden katılan kamu kurum çalışanları, muhtarlar ve öğrencilerin de katıldığını dile getiren Yabacıoğlu, Marmara Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Recep Bozlağan tarafından verilen “Vatandaş Memnuniyeti” konulu seminerin faydalı geçtiğini söyledi.

Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların öncelikle kendilerini o kuruma ait hissetmesi gerektiği ve vatandaşlara davranırken çalıştığı kurumun bir parçası olmanın gerektirdiği hassasiyetler, güler yüzle davranılması gerektiğini anlatan Prof. Dr. Bozlağan, vatandaşa güler yüz göstermenin kurum imajına olan etkilerinden ve vatandaşlar nezdinde bıraktığı güzel intibadan örnekler sundu. Bozlağan, “İnsanlar memnuniyetsizliklerini 70 kişiyle, memnuniyetini 7 kişiyle paylaşır. İşte bu sebepten çalıştığınız kurumun vatandaşla olan irtibatını sizler sağlıyorsunuz. O yüzden her daim vatandaşa karşı güler yüzlü ve anlayışlı olun. Kurumunuzun kötü bir imajının oluşmasına izin vermeyin” dedi. Bozlağan, herkesin işini severek yapması gerektiğinin altını çizdi.